معرفی 5 مدل از بهترین کیف های زنانه که باید داشته باشیم

فهرست

5 مدل از بهترین  کیف های زنانه که باید داشته باشیم کدام کیف هاست؟. کیف های زنانه بخش مهمی در استایل شما را تشکیل می دهند. کیف ها تنها برای حمل وسایل روزمره نیستند، بلکه آنها نقش اساسی در تکمیل کردن استایل شما دارند. همانطور که می دانیم مدل های کیف های زنانه بسیار متنوع هستند و قطعا شما به همه این مدل ها نیاز ندارید. اما کیف هایی که هر زنی باید داشته باشد را در ادامه به شما معرفی می کنیم و متوجه می شویم چه کیف هایی که همیشه مد هستند؟

5 مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد

کیف های دوشی بزرگ

کیف های زنانه دوشی بزرگ که بسیار جادار هستند. هر خانمی یکی از این کیف ها را باید داشته باشد. گاهی لازم است وسایل زیادی با خود حمل کنیم. مثلا خرید، دانشگاه، موقع رفتن به اداره، سفر و… انتخاب کیف های بزرگ گزینه مناسبی برای این شرایط است. البته کیف های بزرگ در دنیای مد هم جایگاه  ویژه ای دارد. تقریبا در اوایل قرن بیستم این کیف ها به دنیای مد معرفی شدند و طرفداران زیادی در عرصه مد پیدا کردند و تا به امروز این جایگاه حفظ شده است. انتخاب کیف های بزرگ میتواند برای خانم هایی که به استایل بوهو علاقمند هستند گزینه ای مناسب باشد.

کیف بزرگ
کیف دوشی بزرگ

انواع کیف های دوشی بزرگ

کیف های دوشی بزرگ چرمی

کیف های بزرگ دوشی از چرم بیشتر مناسب استایل های رسمی است به طور مثال برای قرار های رسمی، محل کار مناسب هستند.

کیف بزرگ
کیف دوشی بزرگ زنانه چرمی

کیف های دوشی بزرگ پارچه ای

کیف های دوشی بزرگ پارچه ای بیشتر برای سفر، خرید، دانشگاه مناسب تر هستند. انتخاب کیف های پارچه ای تم نسبتا اسپرت تری به استایل شما خواهد داد.

کیف بزرگ
کیف دوشی بزرگ زنانه مدل پارچه ای

کیف های بزرگ

برای مشاهده تنوع بالای کیف های دوشی بزرگ  میتوانیدبه سایت www.aldogallery.ir مراجعه کنید.

کیف های دوشی با سایز متوسط

5 مدل از بهترین مدل کیف های زنانه که باید داشته باشیم قطعا یک کیف دوشی است.

البته برای هر خانمی داشتن کیفی با سایز متوسط لازم است. کیف های دستی و یا دوشی با سایز متوسط بسیار متنوع هستند و کاربردهای بسیار زیادی دارند. اکثرا کیف های دوشی زنانه  برای استایل روزمره دارای سایز متوسط هستند. زمانی که وسایل زیادی ندارید و فقط صرفا نیاز به وسایل ضروری مثل موبایل، کیف پول، جاسوئیچی و از همین اقلام  وسایل دارید نیازی به حمل کردن کیف بزرگ ندارید.

کیف های بزرگ نه تنها به شما کمکی نمیکنند بلکه دسترسی به وسایلتان را سخت تر خواهند کرد. معمولا پیدا کردن وسایل ریز و کوچک داخل کیف های بزرگ بسیار سخت و زمانگیر است. زمانی که دوست دارید تیپ و استایل کژوال داشته باشید استفاده از کیف های دوشی با سایز متوسط پیشنهاد میشود.

کیف های دوشی زنانه امروزه از تنوع بالایی برخوردار هستند. کیف هایی که همیشه مد هستند و قابل استفاده برای تمام لحظات. اکثرا برای استایل های مهمانی کیف های دوشی با سایز متوسط استفاده می شوند.

کیف زنانه
کیف دوشی زنانه

 کیف های دوشی

 

کیف های کلاچ یا کیف های مجلسی

تصور کنید به یک مهمانی رسمی و یا جشن تولد، عروسی، نامزدی و…. دعوت شده اید و استایل کاملا رسمی دارید. لباس شب و مجلسی پوشیده اید. حالا به نظرتان کیف های با  استایل روزمره مناسب خواهند بود؟ در این موقعیت شما باید بهترین انتخاب داشته باشید. همیشه باید چند تا کیف کلاچ و به اصطلاح رسمی داشته باشید که مناسب استایل شما باشد. در معرفی کیف های کلاچ و دستی میتوان گفت که اصولا جای زیادی ندارند و فقط به اندازه ای که یه رژ یا گوشی همراه داخل کیف جا شود کفایت میکند. در واقع نیازی هم نیست این مدل از کیف ها، بزرگ و جادار باشند. در انتخاب کیف های کلاچ باید مدل و رنگ کیف مورده بررسی قرار بگبرد و مطابق استایل انتخاب شود تا جلوه بهتری داشته باشد.

بهترین هدیه مناسب برای دختر چه میتواند باشد شاید در پاسخ این سوال بتوان گفت کیف!

کیف مجلسی زنانه
کیف مدل کلاچ مجلسی

کیف های مجلسی

برای دیدن مدل و رنگبندی متنوع این سبک از کیف ها به سایت www.aldogallery.ir مراجعه کنید.

کیف های مینی و کوچک

کیف های مینی و کوچک در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی در جهان پیدا کردند. گاهی برای اتمام استایل تنها و تنها یک مینی بگ لازم است. تصور کنید قرار ملاقات دوستانه ای در کافه ای دارید، یا قصد وقت گذراندن با دوستان خود را دارید. به سینما یا رستوران می روید. حوصله حمل کردن وسایل اضافه ندارید و واقعا هم احتیاجی به حمل وسایل غیر ضروری ندارید. دوست دارید استایل شیک و به روزی هم داشته باشید. حالا در این زمان موقع انتخاب کیف های کوچک و مینی است. معمولا کیف های مینی و کوچک نسبتا قیمت مناسبی هم دارند و می توانید چند رنگ زیبا از این نوع کیف ها در کمد کیف هایتان داشته باشید و مناسب استایل و رنگ مورده علاقه تان انتخاب کنید.

مینی بگ
کیف های کوچک و مینی بگ

کیف های سایز کوچک

فروشگاه آلدو گالری تنوع بالایی در کیف های دوشی، مینی بگ، کیف های پاسپورتی و انواع کیف های زنانه و دخترانه دارد.

کیف های دوشی پاسپورتی

کیف های دوشی پاسپورتی در گروه کیف های دوشی کوچک قرار میگیرند، کیف های پاسپورتی یکی از کاربردی ترین  مهم ترین کیف هایی است که حداقل یکی از این کیف هایی که هر زنی باید داشته باشد است. در تعریف کیف های پاسپورتی میتوان نوعی کیف پول جادار که گوشی، پول، کارت به راحتی در این کیف ها جا میشوند و به دلیل راحتی این نوع کیف ها میتوان استایل مناسب کژوال باشند.

کیف پاسپورتی
کیف دوشی پاسپورتی

برای خرید و مشاهده انواع کیف های پاسپورتی اینجا کلیک کنید

کوله پشتی

کوله پشتی میتواند یکی از 5 مدل کیفی که حتما باید داشته باشیم، باشد و شاید یکی از موثرترین و کاربردی ترین این کیف ها.

کوله پشت فقط برای دوران دانشجویی و دانش آموزی نیست. کیف هایی که همیشه مد هستند. استایل شیک و استفاده آسان از کوله پشتی باعث شده است که جزء کیف های پر طرفدار باشد. با پیشترفت تکنولوژی در دنیای مدرن امروزی هر کار و حرفه ای معمولا به لپ تاپ احتیاج است.

خیلی از ما با سیستم و لپ تاپ خودمان کار میکنیم و روزانه نیاز به جابه جایی آن هم داریم. کوله پشتی میتواند یکی از بهترین کیف ها برای حمل آسان و مطمئن باشد. برای خانم های شاغل، خانه دار و حتی مادران جوان باشد. یک کوله پشتی جادار و زیبا و به روز جزء ملزومات است. جنس کوله پشتی و متریال استفاده شده در کوله پشتی بسیار مهم است. کوله پشتی باید کیفیت بالایی داشته باشد و نسبت به کیف های دوشی مستحکم تر باشد.

کوله پشتی
کوله پشتی

برای خرید و مشاهده انواع کوله پشتی اینجا کلیک کنید

ما در فروشگاه آلدو گالری تنوع بسیار بالا از کوله پشتی های با کیفیت وارداتی داریم برای دیدن و خرید میتوانید به سایت www.aldogallery مراجعه کنید.

به طور کل هر خانمی باید به طور میانگین حداقل 5 مدل کیف با کاربردهای متفاوت در کمد کیف هایش داشته باشد. پس 5 مدل کیف که حتما باید داشته باشیم آشنا شدیم.  انتخاب کیف مناسب همانند کفش مناسب بسیار مهم است. همه ما برای پیاده روی در درجه اول کفش راحت  کتونی انتخاب میکنیم. برای داشتن استایل شیک و منحصربه فرد انتخاب صحیح نوع کیف ها بسیار موثر است. ما در این مقاله به معرفی چند کیف زنانه پرداختیم، امید است مورده توجه شما قرار گرفته باشد.

 

برای دیدن همه محصولات اینجا کلیک کنید

 

 

❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
پیمایش به بالا