راهنمای ست کردن انواع کیف با استایل

اصول ست کردن کیف با استایل

فهرست

ست کردن کیف با استایل

اگر شماهم ازآن دسته افرادی هستید که شیک پوش بودن برایتان اهمیت دارد، یقینا در طول زندگی خود با چالش ست کردن کیف و لباس‌هایتان مواجه شده اید. این دغدغه، زمانی که یک قرار کاری یا دیدار با شخص مهمی دارید، بیشتر هم می‌شود. راه‌حل این مشکل، آشنا شدن با اصول ست کردن کیف با استایل است. از آن‌جایی ‌که کیف‌های زنانه تنوع زیادی دارند، باید اصول ست کردن هر یک از آن‌ها را به‌ صورت جداگانه یاد بگیرید تا بتوانید بهترین استایل را برای خود ترتیب دهید. در این مقاله همراه آلدوگالری باشید.

ست کردن کیف زنانه با استایل

ست کیف با استایل

تاثیر کیف در استایل

  • برای ست کردن کیف با استایل اول به سبک پوشش و استایل شخصی خود و همچنین به مکان و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید باید توجه کنیم؛
  • در قدم بعدی باید حواسمان به تنالیته رنگی استایلمان باشد، انتخابی داشته باشیم تا نه تنها از لحاظ رنگ بلکه از نظر متریال نیز با دیگر آیتم ها هم خوانی داشته باشد.
  • آخرین قدم در انتخاب کیف مناسب در نظر گرفتن اندام در انتخاب کیف میتواند شما را کوتاه یا بلند و چاق یا لاغر نشان دهد.

اگر لاغر هستید کیف‌های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا قطعا در پشت کیف پنهان خواهید بود
و اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف‌های مینیمال استفاده نکنید زیرا این کیف ها اصلا دیده نخواهند شد
برای اینکه بلند تر به نظر برسید از کیف هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید. اگر قد بلندی دارید شما آزادید از هر کیفی استفاده کنید اما ما به شما توصیه میکنیم از کیف های کوچک کمی دوری کنید.

ست کردن انواع استایل با کیف:

استایل رسمی با کیف زنانه

طبق روال در موقعیت هایی چون اداره، کنفرانس، مجالس رسمی و… از استایل رسمی استفاده می‌کنیم. با توجه به سادگی سبک استایل رسمی، کیف‌های رسمی دارای جلوه‌ای ساده و در عین‌ حال زیبا هستند که استفاده از آن‌ها به همراه کت ‌و‌ دامن یا کت ‌و شلوار زنانه انتخاب مناسبی خواهد بود. رنگ کیف و لباس نیز باید با یکدیگر هم‌خوانی داشته باشد. رنگ‌های قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و مشکی بهترین رنگ برای استایل رسمی به حساب می‌آیند.

استایل رسمی با کیف زنانه

استایل مینیمال با کیف زنانه

مینیمالیسم را می توان داشتن و پوشیدنِ لباس های ساده و کاربردی تعبیر کرد. اصول و قواعد مینیمالیسم که در استفاده معمول روزانه، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌است به ما اجازه می دهند لباس ها و اکسسوری هایی را بخریم که بتوانیم سال ها از آن ها استفاده کنیم و همچنین، آن ها را با هر لباس دیگری ست کنیم. تناژ رنگی آن نیز کم و خنثی است. هم‌چنین، از آن‌جایی‌ که سبک این استایل، سادگی است، نباید از کیف‌های دارای اکسسوری و زیورآلات استفاده کرد. کیف، مانند کفش و لباس‌ها باید کاملاً ساده و ظریف باشد.

ست کردن کیف با استایل مینیمالیسم

استایل ماکسیمال با کیف زنانه

استایل ماکسیمال سبکی جسورانه از لباس پوشیدن است که دارای ویژگی‌هایی همچون افراط، ابداع، پیچیدگی، بی‌پروایی و فرم‌های اغراق‌شده است. سبک ماکسیمال زیبایی را در افراط و تفریط می‌بیند. برعکس استایل مینیمال در این استایل، کیف و لباس‌های شلوغ با اکسسوری‌های بزرگ مورد توجه است. کیف‌های طراحی‌شده برای این استایل دارای طرح‌های شلوغ با رنگ‌های تند هستند. در واقع، همه‌چیز در این سبک، اغراق‌آمیز است. این استایل نیز توسط افرادی که شجاعت زیادی در انتخاب دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استایل ماکسیمال با کیف زنانه

استایل اسپرت با کیف زنانه

استایل اسپرت یکی از محبوب‌ترین استایل‌های پوشیدنی در دنیای مد و فشن است که علاوه بر راحتی، زیبایی را هم کنار خود دارد. این استایل هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. مناسب‌ترین کیف برای استایل اسپرت، کیف‌های کج و کیف‌های کوله‌پشتی است. اگر هم به خرید کیف دستی زنانه علاقه دارید، سایز کوچک آن را انتخاب کنید. همچنین، کیف‌های مورد استفاده در استایل اسپرت، نباید بزرگ و دارای زرق‌وبرق باشند. به عبارتی، کیف‌های مجلسی یا دارای زیورآلات، جایی در استایل اسپرت ندارند. رنگ کیف زنانه اسپرت نیز بهتر است با کفش اسپرت هماهنگ باشد.

ست کردن استایل اسپورت با کیف

استایل با کیف بزرگ

اگر تمایل به استفاده از کیف بزرگ دارید بهترین محل انتخابی‌ مربوط به دانشگاه و محل کار می‌باشد؛ دلیل آن نیز زیاد بودن فضای آزاد کیف، جهت نگهداری از وسایل بیشتر است. البته استایل با کیف بزرگ برای هر فردی مناسب نیست. برای مثال، اگر لاغر یا خیلی چاق هستید، بهتر است از کیف‌های بزرگ استفاده نکنید.

ست کردن کیف بزرگ با استایل زنانه

آیا کیف و کفش شما باید مطابقت داشته باشند؟

البته که هیچ قانونی نمی‌تواند ما را مجبور به هماهنگی کیف و کفش کند. با این حال، اگر به دنبال یک استایل زنانه مناسب برای گردهمایی باشید، شاید خالی از لطف نباشد که برای این هماهنگی تلاش کنید.

اصول ست کردن کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. شاید شنیده باشید که ست کردن اکسسوری‌ها از مد افتاده است اما حقیقت امر این است که کیف و کفشی که با هم ست باشند، استایل کلاسیک بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند. همانطور که گفته شد هنگام ست کردن استایل باید مطمئن شوید که همه‌ی عناصر با هم همخوانی دارند.

ست کیف و کفش

تنها با استفاده درست و بجا از اصول می‌توان شیک و خوش استایل بود. خرید کیف و خرید کفش نیز اصول و روش های خود را دارد که با تغییر مد و زمان این اصول تا حدودی تغییر کرده اند. برای مثال در گذشته تنها قانون در ست‌کردن کیف و کفش همرنگ بودن آنها بود. قانونی که امروزه خیلی‌ها تابو شکنی کرده و آن را رعایت نمی کنند.

نکته بعدی این است که بهتر است در استایل کردن یکی را فدای دیگری نکنیم
یعنی نباید کیف و یا کفش خود را به گونه ای انتخاب کنید که دیگری به چشم نیاید. بلکه باید کیف و کفش به گونه ای انتخاب شوند که هر دو به یک اندازه گیرا و جذاب باشند.

هماهنگی رنگ‌ها

همنشینی رنگ‌ها و آشنایی با تناژهای مختلف رنگی می تواند در انتخاب به شما بسیار کمک کند. کلمه هماهنگی می تواند تصوری یکنواخت و کسل کننده ایجاد کند اما منظورم از هماهنگی همرنگ بودن و یا مشابهت دقیق نیست، بلکه هماهنگی می تواند از نظر بافت پارچه، طرح، جنس و رنگ باشد. حتی هماهنگی می تواند از تضاد ایجاد شود.

برای مثال می‌توانید از تناژهای مختلف یک رنگ در انتخاب کیف و کفش مناسب استایل‌تان بهره بگیرید. استفاده از تضاد رنگی در استایل گاه میتواند بیشتر تاثیرگذار باشد.

ست کردن کیف با روسری

گاهی ست کردن، کیف و روسری بیشتر از کیف و کفش مورد توجه قرار می‌گیرد. همین مسئله باعث شده بسیاری از تولید کنندگان کیف، مدل‌های کیف را در طرح و رنگ‌های مختلف، تولید کنند تا سلیقه و انتخاب این دسته از خانم‌ها هم تامین شود. باید در هماهنگ کردن کیف با روسری از رنگ هایی با طیف های یکسان یا نزدیک به هم و مشابه هم استفاده کرد. درواقع ست کردن به این معنا نیست که حتما باید رنگ ها یکسان باشد

کلام آخر

هنگام انتخاب و خرید کیف زنانه مناسب، باید به چند نکته توجه کنید، مانند رنگ، شکل، طرح و اندازه. به عنوان یک قاعده کلی، کیف دستی شما باید تم اصلی لباس شما را داشته باشد، اما نباید از نظر رنگ یا چاپ یکسان باشد. با رعایت نکاتی که در این مقاله از فروشگاه آلدوگالری گفته‌شد می‌توانید به راحتی کیف خود را با استایلتان ست کنید. اگر تاکنون موفق شده‌اید از آلدوگالری خرید اینترنتی داشته باشید، لطفا تجربیات خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
پیمایش به بالا