نکاتی که باید در هنگام خرید انواع کیف توجه کنیم؟

کیف دوشی زنانه

فهرست

خرید و انتخاب کیف زنانه به دلیل داشتن تنوع طرح و مدل کمی مشکل است و ممکن است برایتان سوال باشد که چه کیفی را باید با توجه به نیاز خود خریداری کنید. بنابراین در ادامه در فروشگاه آلدوگالری قصد داریم به این موضوع بپردازیم که در هنگام خرید انواع کیف به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای خرید در قدم اول، باید کاربرد کیف را تعیین کنید. اگر به دنبال مدلی هستید که می‌خواهید آن را با تعداد زیادی از لباس‌هایتان هماهنگ کنید. بهتر است به دنبال مدل ساده و بدون طرح بروید. رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و سبز تیره از جمله رنگ‌هایی است که قابلیت هماهنگی زیادی با رنگ‌های دیگر دارد. هنگامی که رنگ لباس‌هایتان رنگارنگ است حتما از کیف‌های تک رنگ استفاده کنید.

مسئله مهمی که در این موضوع مهم است، سایز و اندازه کیف است. اگر شما یک خانم میانسال هستید، بهتر است از یک کیف متوسط یا کوچک استفاده کنید. رنگ کیف این افراد نباید تند و زننده باشد. دختران نوجوان همیشه وسایل بیشتری دارند که دوست دارند همراه خود داشته باشند استفاده از کیف های بزرگ با رنگ‌های شاداب برای این گروه سنی مناسب‌تر است.

خرید‌های زنانه

انواع مختلفی از کیف‌های زنانه در انواع شکل‌های جدید موجود هستند. ر ادامه به تعدادی از انواع کیف‌ها می‌پردازیم و سپس درباره کیف دستی و کیف دوشی صحبت خواهیم داشت که از سوالات مکرر است که در کجا از کیف زنانه دوشی و در کجا از کیف دستی استفاده کنیم.

 

• کیف ذوزنقه‌ای

خرید کیف دستی زیبا مدل ذوزنقه

 

کیف کوچک با دسته کوتاه

کیف با دسته کوتاه

 

• کیف با دسته فلزی

کیف با دسته ترکیبی فلز و چرم

 

• کیف‌های با نقش‌های ریز و درشت

 

• کیف هلالی

کیف هلالی

 

• کیف کتابی

کیف کتابی

 

• کیف باگت

کیف دوشی باگت

 

• کیف کیسه‌ای

کیف مدل کیسه ای

 

• کیف مچی

کیف مچی

خرید انواع کیف دوشی

از مزایای خرید کیف دوشی می‌توان به چند منظوره بودن آن اشاره داشت. می‌توان از کیف دوشی در مدارس، ادارات، مکان‌های شرکتی، تعطیلات، رفت و آمدهای روزانه و حتی به رویدادهایی مانند قرار شام، مهمانی‌های عاشقانه، جلسات اداری و .. استفاده کرد. کیف‌های دوشی راحتی و اعتماد به نفس را به زندگی روزمره شما اضافه می‌کنند. از طرف دیگر، کیف‌های دوشی زیپ‌ها و جیب‌های بسیار بیشتری دارند بنابراین راحت‌تر می‌توانید وسایل خود را در آن جای دهید.

خرید کیف دوشی مناسب

خرید کیف دستی

کیف دستی تقریباً شامل یک یا دو جیب کوچک برای گذاشتن وسایلی مثل کارت، گوشی موبایل و کلید و وسایل کوچک دیگر است و بیشتر می‌تواند مناسب مجالس و میهمانی‌ها باشد که قرار نیست با خودتان وسایل زیادی حمل کنید.
در نتیجه انتخاب کیف دوشی یا کیف دستی بستگی به خودتان دارد که آیا مناسب استایل‌تان است یا خیر؟ همین‌طور اگر قرار است از وسایل بیشتری با خود به همراه داشته باشید کیف دوشی انتخاب بهتری است که می‌تواند راحتی بیشتری را برایتان فراهم کند.

کیف دستی مناسب

تشخیص کیفت اصل از تقلبی

برای تشخیص اجناس اصل از نوع جعلی آن به مهارت نیاز خواهید داشت. این نوع کیف‌ها را از فروشندگان قابل اعتمادتان بخرید. دوخت و جنس کیف‌ها را مقایسه کنید یا حتی از کسی که خیلی زیزک‌تر و دقیق‌تر از شماست بخواهید تا تشخیص دهد کیف مورد نظر شما اصل است یا خیر. همچنین شما می‌توانید با خرید کیف‌های برند و با کیفیت در فروشگا‌هایی که دائم در حراج هستند پول خیلی کمتری پرداخت کنید.

برای دیدن همه محصولات فروشگاه آلدوگالری کلیک کنید

نکات کلیدی درباره خرید کیف

  • کیف‌های چند منظوره که به چند روش می توان آن ها را حمل کرد برای افراد پر مشغله که در طول روز فرصت عوض کردن کیف خود را ندارند انتخاب عالی به شمار می‌روند.
  •  اگر از کیف تنها برای حمل چند وسیله کوچک مانند موبایل و دسته کلید استفاده می‌کنید، کیف‌های کوچک زنانه بهترین انتخاب برای شماست.
  •  اگر شما خانمی هستید که همیشه لوازم زیادی به همراه خود حمل می کنید ولی دوست ندارید که کیفتان زیاد شلخته باشد و محتویاتش را کسی ببیند، کیف‌های کیسه‌ای بهترین انتخاب برای شما ست.
  •  اگر می‌خواهید دستهایتان راحت و آزاد باشد و دوست ندارید که کیف‌تان بیشتر دست و پایتان را بگیرد کیف‌های بنددار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  •  قبل از خرید باید به فاکتور‌های مختلفی چون قیمت، نوع دوخت، آسترهای به کار برده شده در داخل کیف، زیپ، رنگ، نوع و حتی مارک کیف توجه کرد.

دقت به جزییات کیف مانند: زیپ، بند

 

توجه کنید که بهترین کیف موقعی ایده آل است که بر طبق توجه و نیازشما انتخاب شود.

چرا کیف زنانه را از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنیم؟

مطمئنا یکی از خریدهایی که برای بسیاری از خانم‌ها لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است خرید کیف‌ِ زنانه است. خرید کیف بسته به نگاه و سلیقه خانم‌ها، خاطره انگیز و در عین حال انرژی بخش است.
خرید کیف زنانه برخلاف خرید کفش که مرتبط با سلامت پا است، لازم نیست دقیق و با حساسیت انجام شود. همچنین خرید لباس بسته به موقعیت در جشن یا مجالس باید در چهارچوب فرهنگی، اجتماعی و مذهبی باشد اما خرید کیف این ضرورت‌ها را ندارد.
فروشگاه‌های خرید اینترنتی که در حال حاضر در ایران بسیار محبوب شده است، با ارائه کیف‌های شیک و مجلسی زیبا در طرح و رنگ‌های متنوع خرید را برای شما بسیار راحت و هیجان انگیز می‌کنند. شما تنها با یک کلیک می توانید به دنیایی از کیف‌ها مد روز و زیبا در آلدو گالری دست یابید و با توجه به قیمت و سلیقه، کیف مورد نظرتان خرید کنید.

قبل از خرید کیف در قسمت توضیحات کالا سایز کیف، جنس کیف، و زیپ‌ها و جیپ‌های بکار رفته شده در کیف را نگاه کنید. شما در خرید از فروشگاه اینترنتی این امتیاز را دارید که از بسیاری از تخفیف‌ها و تنوع‌های هیجان‌انگیز نیز استفاده کنید.

توجه به جزییات کیف قبل از خرید

قیمت و خرید کیف

گران قیمت بودن یک کیف نشان دهنده با کیفیت بودن آن نیست اما کیف‌های خیلی کم قیمت نیز مقاومت کمی دارند و به احتمال زیاد بعد از یکی دو ماه باید دنبال خرید انواع کیف جدید باشید بنابراین باید کیفی را خریداری کنید که به نسبت قیمتش مناسب باشد. پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید کیف زنانه، مدل کلاسیک را در نظر داشته باشید زیرا مدل کلاسیک همیشه ترند است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
پیمایش به بالا