انتخاب کیف دخترانه فانتزی

فهرست

آیا می دانید؛ کیف دخترانه فانتزی، رتبه دوم اکسسوری، در جهان را دارد؟!

به راستی چرا، کیف دخترانه فانتزی، نیاز دختران امروزی است. چرا دختران امروز، این کیف را، یکی از ملزومات مهم زندگی خود می دانند؟

شاید بتوان تا حدی، دلیل این نیاز را، به این شکل تعبیر کرد که، دختران امروزی، همانند زنان، به نشان دادن، اندیشه های خود و جلوه وضعیت یک زن امروزی به دیگران، نیاز روانی دارند. دختران، دلشان می خواهد، همانند یک زن مستقل، قدرت و جذابیت خود را به کمک لباس ها و اکسسوری ها، نشان دهند. چه چیزی بهتر و رساتر از یک کیف دخترانه فانتزی می تواند باشد؟!

کیف دوشی پرتیزیس
کیف فانتزی پرنیزیس کد L110

شاید در بسیاری از، مجله ها و همایش های فصلی مد، دیده باشید که، به همان اندازه ای که، به لباس اهمیت داده می شود، برخی اوقات؛ برای اکسسوری ها و بخصوص کیفِ دستیِ همراهِ لباس، توجه بیشتری صرف می شود و معمولا هم کیف های دستی همراه لباس را، می توان در مجموعه کیف های فانتزی قرار داد، چرا که شما نمی توانید در کوچه و خیابان، آن کیف خاص را در دست هر کسی ببینید!

کیف دخترانه شیک شایلین
کیف شایلین

ویژگی خاصی که کیف دخترانه فانتزی را از سایر کیف ها متمایز می کند، چیست؟

در حیطه کیف دخترانه فانتزی، می توان این طور بیان کرد که، به میزانی که طرح خاص و جلوه بصری کیف فانتزی، مهم است؛ کاربرد و کیفیت آن چندان مطرح نیست! هیچ کس همانند یک دختر نوجوان، نمی تواند از صمیم قلبش، عاشق سگگ شیشه ای یا فلزی کیفش باشد! و چه بسا تنها دلیل خرید او بابت این کیف، این سگگ خاص و شیک بوده باشد، که به نوعی او را ترغیب به پرداخت هزینه جهت خریداری کردن این کیف کرده است! براستی برخی اوقات، نیاز به مجلل بودن و با شکوه بودن  و همچنین رضایت قلبی داشتن از خرید یک کیف، بسیار بالاتراز نیازبه، داشتن به خود کیف است!

کیف جذاب سولین
کیف سولین

ترندهای  سال 2021 چیست؟

وقتی از فانتزی بودن در مقوله مد صحبت می کنیم، منظور این است که، درابتدا، خریدار باید، از نظر روانی، راضی شود و سپس به بحث کیفیت و کاربرد آن بپردازد!

یکی از ترندهایی، که همیشه می توان، آن را علاوه بر استفاده در کیف، در لباس و سایراکسسوری ها دید؛ کیف های منگوله دار است، که معمولا، منگوله این کیف ها، بر روی زیپ کیف، قرار داده شده است که هم، کیف به راحتی باز و بسته شود و هم، به نوعی چشم نواز باشد. واز همه مهمتر؛ این نکته را به دیگران خاطر نشان کند که: آهای مردم، من یک کیف فانتزی دخترانه هستم!

آویز کیف فانتزی دخترانه
آویز کیف

از دیگر ترندهای کیف دخترانه فانتزی، می توان، به زنجیرهای طلایی براق به کار رفته در کیف های فانتزی، به عنوان بند کیف، اشاره کرد. گویی، رنگ طلایی دراکسسوری ها، پایان ناپذیر است.

کیف فانتزی
کیف فانتزی ربیت

اکسسوری های جذاب؛ لازمه کیف دخترانه فانتزی !!!

سگگ هایِ خاصِ زیبا و درشت، همچنین قفل هایی که در قسمت سگگ استفاده می شود، به نوعی به مرموز بودن و منحصر

بفرد بودن کیف های فانتزی، اشاره دارد که، چه چیزی ممکن است در این کیف، وجود داشته باشد!

استفاده از شخصیت های کارتونی، که اسب تک شاخ، یک از پرطرفدارین آنهاست. همچنین، استفاده از اکسسوری های خاص، بر روی کیف های فانتزی، می تواند ایده بسیارجالبی باشد.

کیف فانتزی
جاکارتی ماریل

کیف های نیم دایره، که به کیف های لاک پشتی، نیز مشهور است، از دیگر ترندهای کیف های فانتزی دخترانه است که با رنگ های متنوع و چشم نوازی که دارد، شور و هیجان را در انسان بر می انگیزاند. البته که، طیف رنگ صورتی آن، پرطرفدار ترین، رنگ این کیف هاست.

کیف فانتزی
کیف نیم دایره میاکو

استفاده از پارچه های طرح دار وشلوغ و البته، هیجان انگیز، که معمولا به بند کیف ها تنیده می شود هم ، می تواند از دیگر ترندهای کیف فانتزی دخترانه باشد.

کیف فانتزی دخترانه
کیف سانلی

کیف های کمری، که این روزها بسیار باب شده است، از دیگر ترندهای کیف دخترانه فانتزی به شمار می رود. برای مدل های کیف کمری اینجا کلیک کنید.

برای دیدن همه محصولات اینجا کلیک کنید

❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
پیمایش به بالا