بیست مدل کیف دخترانه شیک و جذاب 2021 با قیمت عالی

فهرست

با بیست مدل کیف شیک و جذاب 2021 آشنا شوید. در سال 2021، طبق روال همیشگی مد، تنوع زیادی از، کیف های رنگارنگ و مجلل، به بازار روانه شده است. اگربه مد روز بودن و شیک بودن خود، اهمیت می دهید، با ما همراه شوید. یکی از، بیست مدل کیف دخترانه شیک و جذاب 2021، که از زیبایی ویژه ای برخورد دار است و بسیار مورد استقبال خریداران خود قرار گرفته است، کیف :Quilted Textures، یا همان کیف های بافت دار می باشد. در سطح این کیف های شکیل، طرح های لوزی لوزی، به کار گرفته شده است. این بافت های شیک و لاکچری، می تواند ریز یا درشت باشد.

از دیگر، کیف های زیبا و جذاب که تا حدودی، شبیه به کیف های بافت دار می باشد، کیف هایی است که اصطلاحا به کیف های روکش دار، شهرت یافته است. طرح این کیف ها، مانند روکش خودرو است، معمولا این کیف ها، در زمره کیف های  لوکس و لاکچری قرار می گیرد.

کیف های فرم داردخترانه شیک و جذاب  در سال 2021 چیست؟

کیف های Frame Bags یا به اصطلاح، کیف های چهارچوب دار؛ یکی دیگر از بیست مدل کیف دخترانه شیک و جذاب 2021 است. این مدل کیف ها دارای چهارچوب محکم و امنی ست که، توسط قفل فلزی که درقسمت بالای کیف وجود دارد، در هم قلاب می شوند. دیواره این کیف ها، شل و رها می باشد. اگر خاطرتان باشد، زمانی، کیف پول مادربزرگ یمان، به این شکل بود!  از آنجایی که این مدل کیف ها ، طرفداران خود را دارد؛ به عرصه مد وارد شدند.

کیف های هلالی یا Hobo Bags، از جمله کیف هایی است که، انداختن آن بر روی شانه، از سایر کیف ها، آسان تر است. درسال 2021، این کیف را، احتمالا، بر روی شانه، هر دختری دیده اید!

Chain Embellished Bags یا کیف های زنجیر دار، ازدیگر کیف های شیک دخترانه 2021 است.گویی زنجیرها، عنصرِ جدا نشدنیِ اکسسوری ها هستند. شاید شما هم برخی اوقات ، زنجیر زینتی کیف تان را، جدا کرده اید و آن را به عنوان، شیء قیمتی در کمدتان گذاشته اید!

کیف های نیم دایره، یکی دیگر از مدل های شیک و جذاب دخترانه جدید است.همان طور که، این می بینید، این کیف ها بسیار جذابیت و تازگی دارد. سبک و راحت و در عین حال شیک است. برای خرید این کیف، نیاز به متقاعد کردنتان ندارم. اینطور نیست؟!

کدامیک از کیف های جذاب و شیک 2021 را دوست دارید؟!

Multi-Compartment Bags کیف های چند قسمتی

این کیف ها، علی رغم اینکه، سایز متوسطی دارند، اما بسیارجا دار هستند. این کیف ها، مناسب برای خانم های منظمی ست، که عادت دارند وسایل خود را، در قسمت های مختلف کیف قرار دهند. همان طور که می بینید، این کیف، علاوه بر قسمت های داخلی، درقسمت های پهلویی کیف، فضاهای خاصی برای گذاشتن برخی وسایل مورد نیازتان دارد.

کیف های بزرگتر از عمر  یاLarger-Than-Life Bags

ابعاد این کیف های کاربردی، برای خانم هایی که علاقمند به کیف های نسبتا بزرگ هستند، بسیار مناسب است. به میزان کافی، فضا برای کیف لوازم آرایش، کیف پول و کارت های بانکی و .. دراین کیف هیجان انگیز، وجود دارد.

کیفهای دسته پفکی، یکی دیگراز، بیست مدل کیف دخترانه شیک و جذاب 2021 می باشد. معمولا کیف های کلاسیک بافت دار، با دسته های پفکی و حجیم، جزو کیف های لوکس و جذاب است. فقط یک بار امتحان کنید!

از کیف های کلاچ شلخته چه می دانید؟

از دیگر کیف های شیک و مدرن 2021، می توان به کیف های، کلاچ شلخته، اشاره کرد. این کیف، بدون اینکه، طراحان آن خواسته باشند، تبدیل به یکی از پرفروش ترین کیف های سال 2021 شده است. چه چیزی راحت تر و سبک تر از یک کیف کلاچ برای خانمهای امروزی؟!

کیف کلاچ دخترانه
کیف زنجیردار ژوبین

مدل دیگر کیف کلاچ، را می توان، کلاچ چرمی یا همان چنگال براق دانست. اندازه این کیف، نسبت به سایر کیف های کلاچ، کوچکتر است. این کیف لاکچری و خیره کننده، جزو ترندهای 2021 می باشد.

Messenger Bags: از دیگر کیف های زیبا و دخترانه 2021 است. این کیف فوق العاده، شیک و کلاسیک است. هم به عنوان کیف مهمانی و هم کیف اسپرت می تواند استفاده شود. این کیف چرمی قفل دار، به دلیل منحصر بفرد بودنش، طرفداران زیادی دارد، شاید برخی ها اگر بخواهند، تنها یک کیف داشته باشند، این کیف زیبا و جاودانی را انتخاب کنند!

کیف بعدی، کیف پاکت نامه ای است. این کیف ها به نوعی می تواند، امنیت و اطمینان خاطر را، برای صاحبانش به همراه آورد. زنجیر آویخته شده در این کیف، آن را به شکلی، مجلل و در عین حال لوکس و شیک درآورده است.

کیف دخترانه پاکت نامه
کیف پاکت نامه لاویا

Round Bags یا کیف های گرد، که به کیف های مهره ای شیرین نیز شهرت یافته است، یکی دیگر از بیست مدل کیف دخترانه شیک و جذاب 2021 است. این کیف ها را اگر با یک شلوار جین و کت کوتاه استفاده کنید، ترکیب هیجان انگیز و خیره کننده ای را بوجود خواهید آورد!

کیف های سگک درشت هم، زیبا و جذاب سال 2021 است.

کیف جذاب مشکی 2021، کیف شنل، با زنجیر مسحور کننده است. گویی همیشه باید در دریف اول، جاذبه های مد باشد!

کیف دخترانه شیک ناتالی
کیف ناتالی

کیف های ساده و صاف و کلاسیک؛ با رنگ های بسیار متنوع و زیبا، همراه با، بندهای نازک، مناسب خانم هایی ست که دوست دارند، به یک کیف ساده بسنده کنند و در عین حال هم شیک و رویایی باشند. البته من که نمی توانم تصور کنم، روزی این کیف از مد بیفتد! شما چطور؟!

با داشتن کیف شکوفه ای بابونه، گویی همیشه، یک تکه از طبیعت را باخود، به همراه دارید!

کیف های کوچک مستطیلی، علی رغم ابعاد کوچکی که دارد، به دلیل داشتن بند محکم کیف، وهمچنین جا دار بودن آن گزینه بسیار مناسبی برای کسانی هستند که، کیف کوچک را بیشتر از سایر کیف ها می پسندند.

حالا شما کدامیک از بیست مدل کیف دخترانه شیک و جذاب 2021 را مناسب خود می دانید؟

برای دیدن همه محصولات اینجا کلیک کنید

❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
پیمایش به بالا