کوله پشتی دخترانه دانش آموزی

فهرست

کوله پشتی مدرسه دخترانه و پسرانه، یکی از دغدغه های سال درسی و تحصیلی جدید، برای پدر و مادرهاست. با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، علاوه بر تهیه کردن لباس فرم مدرسه، کتاب، لوازم التحریر و …، باید به دنبال انتخاب درست و مناسب کوله پشتی مدرسه، که به نوعی، مهمترین و کاربردی ترین، ابزار دانش آموزان به شمار می رود، هم باشیم.

آیا می دانستید اگر، وزن کوله پشتی مدرسه، سنگین باشد، می تواند مشکلات جدی شانه و کمر را برای کودک دلبندتان، بوجود بیاورد، که تا سنین بزرگسالی نیز، ادامه داشته باشد؟! یک کیف سنگین مدرسه، می تواند رباط ها، ماهیچه ها و مفاصل را پاره کند! وقتی ماهیچه های اصلی بدن، در سنین کودکی و نوجوانی، دچار آسیب بشوند، سایر ماهیچه های بدن هم، برای حمل وزن، به کار گرفته خواهند شد، که این امر باعث فشار آوردن به ستون فقرات، و تغییر شکل آن خواهد شد. پس از همان سنین کودکی، کوله پشتی مدرسه مناسبی را برای فرزند عزیزتان تهیه کنید.

در هنگام خرید کیف مدرسه دخترانه به چه نکاتی باید توجه داشت؟

شاید شما هم، فراوان دیده باشید که، زیپ های کیف دانش آموزان، معمولا به سرعت خراب می شود و دوام چندانی ندارد. یکی از دلایل این امر می تواند، صبور نبودن کودک باشد، و یکی دیگر هم این نکته که، معمولا دانش آموزان، به جنبه زیبایی و ظاهری، کیف و سایر لوازم درسی شان بیشتر اهمیت می دهند تا کیفیت و دوام آن. این وظیفه والدین است، که علاوه بر در نظر گرفتن جنبه زیبایی و مد روز بودن کوله پشتی مدرسه، به کیفیت و کارایی کیف نیز، توجه داشته باشند. یکی از سوالاتی که، هنگام خرید کوله پشتی مدرسه دخترانه، باید بپرسید، می تواند این باشد که، آیا کوله پشتی مدرسه ای که، برای خرید انتخاب کرده اید را، می توان به داخل ماشین لباس شویی انداخت یا خیر؟ و یا اگر،کوله پشتی مدرسه فرزندتان کثیف بشود، به راحتی می توان آن را، با مواد مخصوص و یا شوینده ها تمیز کرد؟

چرا کیف کوله پشتی، این همه طرفدار دارد ؟

یکی از مهترین و پرکاربردترین، انواع کیف مدرسه دخترانه فانتزی و کیف های پسرانه، کیف کوله پشتی است، که با طرح های متنوع و زیبا در بازار وجود دارد.کوله پشتی، به دلیل مزایای زیادی که دارد، یکی از کیف های پرطرفدار و جذاب، برای دانش آموزان می باشد.

کوله پشتی
کوله پشتی جانیار

کوله پشتی، کیفی جذاب و دوست داشتنی برای تمام دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و حتی دانشگاه می باشد. شاید یکی از مزیت هایی که کیف کوله پشتی را از سایر کیف ها متمایز می کند، تنوع بسیار بالای این کیف، و جادار بودن آن است. از طرف دیگر شخصی که از کوله پشتی استفاده می کند، کیف را به جای اینکه بر روی کتف خود بگزارد، بر پشت خود میاویزد و دستهایش آزاد است، چه چیزی بهتراز این؟!

کوله پشتی
کوله پشتی مکسین

فواید استفاده از کیف کوله برای دانش آموزان

از آنجایی که دانش آموز دوره ابتدایی، همیشه به همراه یک بزرگتر به مدرسه می رود، باید بتواند، دست پدر و مادر خود را، هنگام رفتن به مدرسه بگیرد، و داشتن یک کیف کوله پشتی، به او امنیت خاطر بیشتری را می دهد. عجله نکنید این اولین مزیت کیف کوله پشتی است!

کوله پشتی
کوله پشتی هیما

از آنجایی که فرزندتان باید در همان سنین کودکی، نظم و ترتیب را یاد بگیرد، داشتن کیف کوله پشتی، به او این امکان را می دهد که(با توجه به فضای زیاد کیف های کوله پشتی، نسبت سایر کیف ها) دفتر و کتابها، مدادها و خوراکی و… خود را با استفاده از جیب های متعدد و متنوعی که در قسمت های مختلف کیف کوله پشتی وجود دارد، تفکیک کند. برخی از کیف های کوله پشتی، دارای جیب های بزرگ و جداگانه ای، در قسمت جلوی کیف هستند، که دانش آموز می تواند، بطری آب، خوراکی و ناهار خود را در جیب جلویی کوله قرار دهد، تا در صورت احساس نیاز به آن، فوری زیب کیفش را باز کند.

 

کوله پشتی
کوله پشتی هلسا

بنابر آنچه گفته شد؛ بهترین انتخاب برای خرید کوله پشتی مدرسه دخترانه و پسرانه، می تواند، کیف کوله پشتی باشد.حالا با این اطلاعاتی که کسب کردید، می توانید بهترین انتخاب را برای خرید کیف فرزندتان داشته باشید.

برای دیدن همه کوله پشتی ها اینجا کلیک کنید 

❤️

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود به سایت
نام کاربری / ایمیل / شماره موبایل خود را وارد کنید
بازیابی کلمه عبور
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ورود به سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ثبت نام در سایت
شماره موبایل / ایمیل را تایید و اطلاعات را تکمیل کنید
ثبت نام در سایت
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید خود را در کادر زیر وارد کنید
ارسال مجدد کد تا دیگر
پیمایش به بالا