شرایط مرجوعی

1-خریدهای شما عزیزان توسط تیم کنترل کیفیت مجموعه آلدوگالری بررسی می‌شود. با این توضیح، بازهم در صورت هرگونه ایراد فنی و ظاهری باکمال‌میل خرید شمارا مرجوع کرده و هزینه کل عودت می‌دهیم.

2-توجه داشته باشید که به علت تفاوت ویژگی نمایشگرهای برندهای مختلف 20% تفاوت رنگ وجود دارد و غیر قابل عودت است.

3-توجه داشته باشید باز کردن درب کارتن توسط اشیا تیز باعث آسیب به کیف می‌شود در این صورت امکان مرجوعی وجود ندارد.

4-درصورتی‌که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده مجموعه آلدوگالری است (هزینه عودت کالا برابر میزان هزینه حمل نقل مشتری هست و بیشتر بودن هزینه عودت بر عهده مشتری است)، بنابراین پس از بازگشت کالا به مجموعه آلدوگالری باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره‌های پشتیبانی واتس‌اپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست .

 

5-در صورت عودت مرسوله و پرداخت پس‌کرایه (به این معنی است که در مقصد کرایه دریافت می‌شود) مرسوله توسط مجموعه آلدوگالری دریافت نشود و عودت داده می‌شود.

6-بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره‌های پشتیبانی واتس‌اپ بفرستید و یا در کاغذی به‌صورت کامل یادداشت شود و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.

7-بازگشت کالا صرفاً با اطلاع‌رسانی به پشتیبانی و تأیید ایشان امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع‌رسانی به عهده کاربر است.

8-در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ‌کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری است.

9-هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه‌ای آنها است برعهده خود کاربر است.

10-مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر است.

11-در صورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به مجموعه آلدوگالری بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود و اینکه حداقل دوهفته زمان بر است. (زمان دوهفته مربوط به اداره پست است).

12-در ایام فروش فوق‌العاده امکان تعویض و بازگشت کالا وجود ندارد.