شرایط مرجوعی
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشترن همواره از اولویت های آلدوگالری بوده است و تیم ما در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورده انتظار به دست مشتری برسد.
با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی رو به رو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
شرایط مرجوعی به شرح ذیل است:
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟
بله مراحل ذیل را به دقت مطالعه فرمایید:
- پس از دریافت بسته، به پشتیبانی به شماره واتساپ 09032026622 پیام دهید.
- در صورت مغایرت در رنگ( تا 20% تغییر رنگ به علت اختلاف نور قابل پذیرش نیست)، سایز و مدل سفارش، دریافتی پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی، بسته را حداکثر تا 48 ساعت پس از زمان تحویل ، مرسوله را دقیقا در کارتن مرسوله قرار داده و صرفا از طریق پست به نشانی” البرز، کرج، خیابلان بهشتی، پمب بنزین حصارک، خیابان ولیعصر(بازرگانی) ، ابتدای خیابان نواب صفوی، کرکره سفید رنگ، فروشگاه آلدوگالری ارسال نمایید.
- توجه فرمایید بسته های مرجوعی فقط با هماهنگی واحد پشتیبانی مورد قبول هستند.
- به بسته هایی که پس کرایه شده باشند، رسیدگی نخواهد شد.
- در صورتیکه که مشکل بسته ارسالی از تیم ما باشد، هزینه ارسالی برای شما واریز خواهد شد.
- برای پاسخ دهی سریع تر لطفا موارد ذیل را برای واحد پشتیبانی ارسال نمایید:
1- نام نام خانوادگی
2-شماره سفارش
3-شماره کارتی که مبلغ سفارش را واریز کرده اید
4-شرح مشکل
5-عکس از مرسوله
















































